marți, septembrie 29, 2009

Rămas bun, Biban Bogdan!

Nu te vom uita niciodată!
Nici măcar nu am cuvinte să descriu ceea ce simt...
Mi se pare totul un vis urât şi sper să se sfârşească-n curând!
Cine imi va mai zice mie "sărut-mâna"? Nimeni... Ne-ai lăsat secaţi de putere şi fericire...
De ce nu te ridicaşi când te strigarăm cu atâta foc? De ce? .. De ce ai plecat aşa de repede? .. De ce, Doamne?

Vei rămâne mereu în inima mea. Te iubesc mult!
Şi ...să ne revedem cu bine, cândva!

26 de comentarii:

Anonim spunea...

Uitarea face parte din noi,dar sper ca din cand in cand sa ne amintim ca undeva,Bogdan inca exista,inca ne poate privi cu blandete si inca zambeste.Chiar daca acum prezenta lui fizica lipseste,va fi prezent intotdeauna printre noi.Dar ce pacat, ca doar prin amintiri.

Anonim spunea...

ACEST COPIL A FOST UN INGER PE PAMANT SI ACUM ESTE INGERUL DOMNULUI.
DUMNEZEU CRED CA ARE MAI MULTA NEVOIE DE EL DACAT NOI.
AI PLECAT ATAT DE REPEDE INCAT CRED CA TRAIESC UN COSMAR DIN CARE NU MA VOI MAI TREZI.
DE CE?????????????
BOGDAN COPILUL MEU VEI RAMANE IN SUFLETUL MEU PANA CE ZILE NU VOI MAI AVEA. TE IUBESC MULT

Anonim spunea...

DUMNEZEU SA IL ODIHNEASCA IN PACE SI SA AIBA GRIJA DE EL ACOLO SUS UNDE ESTE ... PRINTRE INGERI

Anonim spunea...

DUMNEZEU SA IL IERTE SI SA IL ODIHNEASCA

Anonim spunea...

Rugăm pe bunul Dumnezeu să-i dăruiască odihnă veşnică de-a dreapta Sa, iar familiei mângâiere. Sincere condoleanţe din partea vecinilor.et.3

Anonim spunea...

sa-ti fie bine acolo unde ai ajuns

Anonim spunea...

Nu te voi uita niciodata. Am si eu un inger sus luat tot prea devreme de linga mine sper sa va intilniti si Domdul sa aiba grija de voi sa va odihneasca si sa va incalzeasca.Familiei ii doresc sanatate,mangaiere,putere.Condoleante din partea vecinei Claudia va iubesc.

Anonim spunea...

odineascasa in pace

Anonim spunea...

Cum a murit baiatul?

Corpse Kid spunea...

În urma unei crize de râs.. A râs cu atâta poftă, încât a suferit un atac cerebral :( .. A fost un băiat extrem de bun! Mereu avea o vorbă bună pt toţi...

Anonim spunea...

NU TE VOI UITA NICIODATA BOGDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mircea

Anonim spunea...

ne-ai lasat cu durere vesnica in suflet.nu te putem uita niciodata,mami si tati sunt sfirsiti de durere,ingerul nostru,copilul nostru drag,de ce ai putut fi atit de bun incit bunul dumnezeu sa ni te ia,de ce ai plecat atit de repede dintre noi fara macar sa ne mai privesti o data cu privirea ta galesa si blinda ? vin sarbatorile de iarna pentru restul lumii, pentru noi ,nu! dumnezeu sa te aiba in paza si sa te odihneasca in pace sufletul nostru, ingerasul nostru drag!vei fi in sufletul nostru pana bunul dumnezeu ne va aduce la tine!!!dariuta,dadi si grasi sunt alaturi de bunii tai parinti pana la capat!!!

Anonim spunea...

Nu te-am uitat si n-o sa te uit niciodata Bogdan. Te vom iubi mereu si te vom pastra mereu in sufletele noastre. Vecina ta Claudia.

Anonim spunea...

Bogdan azi 30 noiembrie trebuia sa iti spunem La multi ani sa te luam in brate sa te pupam sa i-ti oferim cadouri.Dar nu mai putem decat sa venim la mormantul tau sa luam in brate crucea sa pupam poza si sa iti aducem flori si lumina lumanarilor. De ce copilul nostru de ce tu de ce tocmai tu de ceeeeeeee ? Nu te vom uita niciodata vecinul nostru bun si drag niciodata .Claudia.

Anonim spunea...

asa vreau si eu sa mor:">

Oana spunea...

Te bat! Cum poţi să spui aşa ceva?? Doamne! ...

Anonim spunea...

ce?tinand cont ca toata viata am trait doar din ras,ce poate fi mai placut?:x

Anonim spunea...

Nu mi-a venit sa cred cand am venit de la scoala sa aud ca Bogdan murise in seara aceea de duminica. Pacat! el nu merita sa fie acolo unde e acum, pentru ca parintii si prietenii lui aveau nevoie de el aici pe pamant. Eu meritam sa fiu acolo,ca de mine nimeni nu are nevoie de mine.

Oana spunea...

"Eu meritam sa fiu acolo,ca de mine nimeni nu are nevoie de mine." .. De ce vorbeşti aşa? :(

Anonim spunea...

alt anonim inteligent :> =))numai in anonimate o tinem ;;)

Anonim spunea...

Pe 28 martie ar fi trebuit sa inplinesti 16 ani ,dar spre durerea noastra ti-am facut prastasul de 6 luni .Atat a trecut decand tu ne-ai parasit .De ce doamne ne-ai luat vecinul nostru cel cuminte si frumos de ce? Nu te voi uita niciodata bogdan vecina ta Claudia.

Anonim spunea...

nu te-am uitat Bogdan si n-o sa te uitam Claudia si Ionut.

Anonim spunea...

Am avut ocazia sa-l cunosc pe Bogdan! Era o persoana minunata,pacat ca Dumnezeu i-a deschis portile raiului prea devreme!Nu te voi uita niciodata Bogdan....ai fost un prieten si un coleg desavarsit!

Anonim spunea...

a trecut un an si jumatate de cand ai plecat la ceruri!ne este dor de tine! nu te vom uita niciodata ori ce s-ar intampla! dumnezeu sa te odihneasca in pace bunul nostru inger! dary, dadi si grasi.

Maria spunea...

Dumnezeu sa te oduhneasca in pace

Anonim spunea...

ma gandeam la tine bogdanel :(.si am scris pe google -biban bogdan andrei si am gasit aceasta pagina printr-o minune .din ce am citit inca existi ptr. noi, daca nu fizic in inimile noastre esti vesnic.Dumnezeu te-a iubit atat de mult ca te-a luat langa EL...

Trimiteți un comentariu